środa, 5 listopada 2014

5 listopada - Wybór pomiędzy dobrem, a dobrem

Człowiek nie jest automatycznym robotem i czasami musi wybierać co zrobi najpierw, z czego zrezygnuje, co jest ważniejsze i o ile łatwiej wybrać pomiędzy dobrem, a złem tak trudniej jest wybrać pomiędzy dobrem, a dobrem. Najczęściej dotyczy to wyboru między sobą samym, a drugą osobą. Najczęściej dwie rzeczy wydają się być tak samo istotne, i towarzyszący temu stres wcale nie pomaga w podjęciu decyzji, więc jeśli nie ma możliwości zrobienia obydwu rzeczy to wybierzmy tą, która wydaje nam się właściwsza. Może być to rzecz zdarzająca się rzadko, nad którą trzeba się "pochylić".
Miałam w swoim życiu skłonność do wyboru tego co łatwiejsze, stanowiące mniejszy problem, rozwiązywało to problem na chwilę i żałowałam że podjęłam taką, a nie inną decyzję.
Najczęściej taki wybór dotyczył odpoczynku, lub nawału pracy.
Nie potrafiłam tego rozgraniczyć, doszło do sytuacji takiej, że nie potrafię odpoczywać, ciągle muszę coś robić, zamiast zatrzymać się na chwilę , wziąć głęboki oddech, zamknąć oczy i wyciszyć swój organizm.
Jeśli już podejmiemy decyzję postarajmy zrobić się to jak najlepiej potrafimy. Jest to rada zarówno dla mnie samej, jak i dla Was drodzy czytelnicy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz